1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Güncel
  4. İZSU'dan Narlıdere ve Güzelbahçe’de 24 saatlik su kesintisi uyarısı

İZSU'dan Narlıdere ve Güzelbahçe’de 24 saatlik su kesintisi uyarısı

İzmir’in Narlıdere ve Güzelbahçe ilçelerinde 3 Aralık 2025 Çarşamba günü itibariyle 24 saatlik planlı su kesintisi uygulanacak.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

İzmir’in Narlıdere ve Güzelbahçe ilçelerinde 3 Aralık 2025 Çarşamba günü itibariyle 24 saatlik planlı su kesintisi uygulanacak.

İZSU’dan yapılan açıklamaya göre, Narlıdere İlçesi Liman Reis Mahallesi, Mithatpaşa Caddesi ile Hasan Ali Yücel Sokak kavşağında bulunan Q800'lük çelik boru hattında meydana gelen arıza nedeniyle, 03.12.2025 Çarşamba saat 10:00’dan, 04.12.2025 Perşembe saat 10:00’a kadar su verilemeyecek. Kesintiden Narlıdere Limanreis Mahallesi ve Güzelbahçe ilçesinin tamamı etkilenecek.

Yetkililer, arızaların onarılmasının ardından depo seviyeleri ve su isale hatlarındaki basınç düzenlemesinin zaman alabileceğini, ayrıca kullanım yoğunluğu sebebiyle suyun hanelere ulaşmasının planlanan bitiş saatinden farklı olabileceğini bildirdi.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz