1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Güncel
  4. Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay, yoğun bakıma kaldırıldı

Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay, yoğun bakıma kaldırıldı

Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay'ın, geçirdiği rahatsızlık nedeniyle hastanede yoğun bakıma alındığı öğrenildi.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

​Edinilen bilgilere göre, bir süredir sağlık sorunları yaşayan ve hastanede tedavi görmeye başlayan Başkan Durbay'ın durumu ağırlaşınca yoğun bakım ünitesine sevk edildiği belirtildi.

​Başkan Durbay'ın sağlık durumuyla ilgili hastane yetkililerinden henüz resmi bir açıklama yapılmazken, Şehzadeler Belediyesi ve siyasi çevreler başta olmak üzere tüm Manisa halkı, Başkan Durbay'dan gelecek iyi haberleri bekliyor.

 

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz