Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay, yoğun bakıma kaldırıldı
Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay'ın, geçirdiği rahatsızlık nedeniyle hastanede yoğun bakıma alındığı öğrenildi.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
Edinilen bilgilere göre, bir süredir sağlık sorunları yaşayan ve hastanede tedavi görmeye başlayan Başkan Durbay'ın durumu ağırlaşınca yoğun bakım ünitesine sevk edildiği belirtildi.
Başkan Durbay'ın sağlık durumuyla ilgili hastane yetkililerinden henüz resmi bir açıklama yapılmazken, Şehzadeler Belediyesi ve siyasi çevreler başta olmak üzere tüm Manisa halkı, Başkan Durbay'dan gelecek iyi haberleri bekliyor.
YORUMLAR
Yorum Yap