Vali Elban’dan İzmir Ekonomi’ye ziyaret
İzmir Valisi Dr. Süleyman Elban, İzmir Ekonomi Üniversitesi’ni (İEÜ) ziyaret ederek kampüste incelemelerde bulundu. İzmir Ticaret Odası (İZTO) Yönetim Kurulu ve İEÜ Mütevelli Heyet Başkanı Mahmut Özgener ile Rektör Prof. Dr. Yusuf Hakan Abacıoğlu, Vali Elban’a Güzelbahçe’de inşa edilecek yeni kampüs projesi başta olmak üzere üniversitede yapılan son çalışmalar hakkında detaylı bilgiler verdi. ‘Tesla Laboratuvarını’ gezerek uzay, genetik ve makine gibi farklı alanlarda yapılan çalışmaları detaylıca inceleyen Vali Elban, akademisyenler ve öğrencilerle sohbet etti.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
İzmir Valisi Dr. Süleyman Elban, İzmir Ekonomi Üniversitesi’ni (İEÜ) ziyaret ederek
kampüste incelemelerde bulundu. İzmir Ticaret Odası (İZTO) Yönetim Kurulu ve İEÜ
Mütevelli Heyet Başkanı Mahmut Özgener ile Rektör Prof. Dr. Yusuf Hakan Abacıoğlu,
Vali Elban’a Güzelbahçe’de inşa edilecek yeni kampüs projesi başta olmak üzere
üniversitede yapılan son çalışmalar hakkında detaylı bilgiler verdi. ‘Tesla Laboratuvarını’
gezerek uzay, genetik ve makine gibi farklı alanlarda yapılan çalışmaları detaylıca
inceleyen Vali Elban, akademisyenler ve öğrencilerle sohbet etti.
Vali Elban’a üniversiteyle ilgili bilgilerin aktarıldığı sunumda İZTO Yönetim Kurulu
Başkan Yardımcısı ve İEÜ Mütevelli Heyet Üyesi Cemal Elmasoğlu, İEÜ Rektör
Yardımcıları Prof. Çiğdem Kentmen Çin, Prof. Dr. Levent Eren ve Prof. Dr. Aslı Ceylan
Öner, İEÜ Genel Sekreter Yardımcısı Volkan Koç ve İZTO Genel Koordinatörü Pınar
Karayılanoğlu da yer aldı.
GENÇLERİMİZİN DAİMA YANINDAYIZ
İzmir Valisi Dr. Süleyman Elban, Türkiye’nin hızlı gelişimini sürdürerek yoluna güçlü bir
şekilde devam etmesi için gençlere önemli görevler düştüğünü belirtti. Bugüne kadar
olduğu gibi bundan sonra da gençlerin yanında yer almaya, onları desteklemeye devam
edeceklerini ifade eden Vali Elban, İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde yürütülen projelerin
de yakından takipçisi olacaklarını vurguladı. Vali Elban, bilimsel anlamda İzmir’den tüm
Türkiye’ye örnek olacak yeni çalışmaların hayata geçeceğine yürekten inandığını
belirterek, öğrencilere ve öğretim üyelerine başarılar diledi.
23 YILLIK GURUR
Vali Elban’ı İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde ağırlamaktan dolayı duydukları memnuniyeti
ifade eden İzmir Ticaret Odası Yönetim Kurulu ve İEÜ Mütevelli Heyet Başkanı Mahmut
Özgener, “14 Nisan 2001 tarihinde eğitim vermeye başlayan üniversitemiz, kısa bir süre
önce 23’üncü yaşını kutlamanın gururunu yaşadı. Ege’nin ilk vakıf üniversitesi olarak
başladığımız 23 yıllık bu yolculuğa; çok sayıda başarıyı, sevinci ve yeniliği sığdırdık.
Ülkemizin önde gelen, en çok tercih edilen üniversiteleri arasına adımızı yazdırdık.
Başta Valiliğimiz olmak üzere kentimizdeki tüm paydaşlarımızla üniversitemizin
başarısını daha da ileri noktalara taşımayı hedefliyoruz” dedi.
BİRÇOK PROJEMİZİ AKTARDIK
İEÜ Rektörü Prof. Dr. Abacıoğlu, ziyareti dolayısıyla Vali Elban’a teşekkür ederek,
“Sayın Valimize, Güzelbahçe’de inşa edeceğimiz yeni kampüs projemizin yanı sıra
Beyaz Köşk Anaokulu, Psikoloji Uygulama ve Araştırma Merkezi, sağlıklı kampüs,
öğrenci değişimleri, ulusal ve uluslararası alandaki birçok çalışmamız hakkında
detaylıca bilgilendirmede bulunduk. Gelecek hedeflerimizi aktardık. Kendisinin çok
değerli görüş ve önerilerinden istifade ettik. Valimiz; gençlerimize ve şehrimize katkı
sağlayacak her projede, elinden gelen tüm desteği sağlayacağını ifade etti. Kendisine,
üniversitemiz adına bir kez daha teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
YORUMLAR
Yorum Yap