İzmir Valiliği'nin 10 Kasım programı belli oldu
İzmir Valiliği, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün yaşamını yitirişinin 87’nci yıl dönümü dolayısıyla düzenlenecek anma programının detaylarını açıkladı.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
İzmir Valiliği, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün yaşamını yitirişinin 87’nci yıl dönümü dolayısıyla düzenlenecek anma programının detaylarını açıkladı.
Anma etkinlikleri, 10 Kasım 2025 Pazartesi günü gerçekleştirilecek. Program, sabah saatlerinde Cumhuriyet Meydanı’ndaki çelenk sunma töreniyle başlayacak.
Programın akışı şöyle:
08.55: Protokolün tören alanına intikali
09.00: Çelenklerin sunulması
09.05: 2 dakikalık saygı duruşu ve ardından İstiklal Marşı’nın okunmasıyla bayrağın göndere çekilmesi ve yarıya indirilmesi
09.10: Çelenk sunma töreninin sona ermesi
Törenin ardından anma etkinlikleri, 09.30’da Sabancı Kültür Merkezi’nde düzenlenecek programla devam edecek.
YORUMLAR
Yorum Yap