Güzelbahçe’de mandalı protesto: Siz yokken biz buradaydık
İzmir’in Güzelbahçe ilçesinde özel bir okula ait mandalar, çevrede yaşayan vatandaşlar tarafından CİMER’e şikayet edildi. Şikayetlerin ardından okulun sahibi, sıra dışı bir yöntemle tepki göstererek mandalara protesto kıyafetleri giydirdi.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
İzmir’in Güzelbahçe ilçesinde özel bir okula ait mandalar, çevrede yaşayan vatandaşlar tarafından CİMER’e şikayet edildi. Şikayetlerin ardından okulun sahibi, sıra dışı bir yöntemle tepki göstererek mandalara protesto kıyafetleri giydirdi.
Güzelbahçe’nin Eski Çamlı Mahallesi yakınlarında bulunan özel bir eğitim kurumuna ait mandalar, zaman zaman okul çevresinde ve mahalle sokaklarında dolaşınca bazı mahalle sakinlerinin tepkisini çekti. Vatandaşların şikayetleri üzerine durum CİMER’e taşındı.
Gelen tepkilere alışılmışın dışında bir yanıt vermeyi seçen okul sahibi, mandalara özel olarak diktirdiği kıyafetleri giydirdi. Üzerlerinde “Eski Çamlı Köyü sakinleri” ve “Siz yokken biz vardık” yazılı pankart benzeri kıyafetlerle süslenen mandalar, yeniden okul çevresine salındı.
Mahallede renkli görüntülere sahne olan bu olay, kısa sürede sosyal medyada da gündem oldu.
YORUMLAR
Yorum Yap