İzmir'de hastanede gaz sızıntısı paniği: Hastane boşaltıldı
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesinde, ameliyathaneden gaz sızıntısı olduğu şüphesiyle bina boşaltıldı. Yapılan incelemeler sonucunda gaz sızıntısına rastlanılmadı. Hastalar yeniden binaya alındığı öğrenildi.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesinde, bugün gaz paniği yaşandı. Çalışanların binada boğaz yanması ve öksürük sorunu yaşaması üzerine hastane yönetimine haber verildi. Ameliyathande gaz sızıntısı olduğu şüphesiyle hastalar binadan tahliye edilirken, AFAD, itfaiye ekipleri ve ilgili birimler hastaneye intikal etti. ,
Ancak yapılan ölçümler sonucu, binada gaza rastlanmadı. Hastalar ve çalışanlar binaya geri alındı.
YORUMLAR
Yorum Yap