1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Yerel Yönetimler
  4. Tugay: İzmir’in çöp depolama alanı sorunu tamamen çözülecek

Tugay: İzmir’in çöp depolama alanı sorunu tamamen çözülecek

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, kooperatifler ve İzmir’in son zamanlarda gündeme gelen çöp sorunu ile ilgili değerlendirme yapmak üzere, İzmir Sanat’da basın mensuplarıyla bir araya geldi. Tugay, İzmir'de devam eden atık sorunu ile ilgili," Bazı arkadaşlarımız sorun çözemiyorlar. Bundan ibaret. Atık konusunda mümkün olduğu en kısa sürede yeni depolama alanının tespiti için çalışıyoruz. Bir taraftan bakanlık ile diyaloglar devam ediyor. İzmir’in çöp depolama alanı sorunu önümüzdeki aylarda tamamen çözülecek" ifadelerini kullandı. 

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

CEMRE YUVARLAK/EGELİ GAZETE- İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, kooperatifler ve İzmir’in son zamanlarda gündeme gelen çöp sorunu ile ilgili değerlendirme yapmak üzere, İzmir Sanat’da basın mensuplarıyla bir araya geldi. Tugay, İzmir'de devam eden atık sorunu ile ilgili," Bazı arkadaşlarımız sorun çözemiyorlar. Bundan ibaret. Atık konusunda mümkün olduğu en kısa sürede yeni depolama alanının tespiti için çalışıyoruz. Bir taraftan bakanlık ile diyaloglar devam ediyor. İzmir’in çöp depolama alanı sorunu önümüzdeki aylarda tamamen çözülecek" ifadelerini kullandı. 

“ATIK SORUNU ÖNÜMÜZDEKİ AYLARDA ÇÖZÜLECEK”

 Bir koordinasyon problemi olduğu iddiasını kabul etmiyorum. Belki hiç olmadığı kadar daha önceki dönemde bu kadar bonkör davranmadığı şekilde İZBB’de ilçe belediyelerine yardımcı oluyor. Bazı arkadaşlarımız sorun çözemiyorlar. Bundan ibaret. Atık konusunda mümkün olduğu en kısa sürede yeni depolama alanının tespiti için çalışıyoruz. Bir taraftan bakanlık ile diyaloglar devam ediyor. İzmir’in çöp depolama alanı sorunu önümüzdeki aylarda tamamen çözülecek

“BÜTÇEYİ BENİM HESAPSIZCAA KULLANMA YETKİM YOK”

Belediye adına yaptığımız bütçe cemil tugayın cebinden çıkmıyor. Halkın bütçesi sayıştay bunların incelemesini yapıyor hesabını soruyor. Benim hesapsızca kullanma yetkim yok. Burada mevzuata uygun şekilde hesaplama ile kooperatif üyelerinden talep edilecek. Ama yüksek rakamlar değildir. En uzun vadede en düşük ödemelerle hesaplanıyor. Masrafların azaltılması ve ek gelirler sağlanması için çalışıyoruz

“İLÇE BELEDİYELERİYLE BİR KOORDİNASYON SORUNUMUZ YOK”

İZBB ilçe belediyeleri arasında koordinasyon sorunu yok. Transferde sorun yok toplama ile aksaklığın nedeni işçilerin görevini yapmaması bazı ilçelerde var. Hepsinde yok. Ara ara tekrarlıyor. Bir dönem transfer ve depolamada güçlük çektik ama şu an yok bizim koordinasyonumuzda bir sorun yok. Arkadaşların bir an önce önlemleri almalı ve çalışanları ile sorunlarını çözmeleri gerekiyor. Biz sürekli çöp toplayacağız onların ödemelerini yapacağız diyemem. İlçe belediyelerin hepsi maddi zorluk yaşıyor. Bazıları sessiz sakin yaşıyor bazıları konuşuyor. Belediyeler maliyetleri karşılayamıyor. Bu dönemde muhalefet belediyelerini zor durumda yaşamaktadır. Öyle ya da böyle bu sorunun altından kalkmak zorundayız. Bu çöpler toplanacak.

 

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz