Galatasaray’da Fatih Terim dönemi bitti
Galatasaray Yönetimi, Teknik Direktör Fatih Terim ile yolları ayırdı.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
Galatasaray'da bugün yönetim kurulu ile yapılan toplantı sonrası teknik direktör Fatih Terim'le yollar ayrıldı. Nef Stadyumu'nda tecrübeli teknik adamla yapılan toplantı 15 dakika sürmüştü.
Oldukça kötü geçen ilk yarının ardından Süper Lig'in ikinci yarısına Giresunspor karşısında start veren Galatasaray'da alınan 1-0'lık mağlubiyet büyük yıkım yarattı.
15 DAKİKALIK GÖRÜŞME
Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Nef Stadyumu'nda başkan Burak Elmas ve yöneticilerle görüşme yaptı. Görüşmenin 15 dakika sürdüğü öğrenildi. Tecrübeli teknik adam bu kısa görüşme sonrası stattan ayrıldı.
FATİH TERİM'LE YOLLAR AYRILDI
Galatasaray'da yapılan bu görüşmede teknik direktör Fatih Terim'le yollar ayrılmasına karar verildi. Sarı-kırmızılı ekipten resmi açıklamanın gün içinde yapılması bekleniyor
YORUMLAR
Yorum Yap