Koronavirüse yakalanan Saadet Partisi Genel Başkanı Karamollaoğlu hastaneye kaldırıldı
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
Koronavirüs tedavisi gören Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu’nun tedbir ve tedavi amacıyla hastaneye yatırıldığı bildirildi.
Saadet Partisi'nden yapılan açıklamada “Genel Başkanımız Temel Karamollaoğlu'nun bugün kontrol amaçlı gittiği Ankara Şehir Hastanesine, doktorlarının tavsiyesi üzerine tedbir ve tedavi amacıyla yatışı gerçekleştirilmiştir. Tedavisine bir süre burada devam edecek olan Genel Başkanımızın sağlık durumu iyidir” denildi.
YORUMLAR
Yorum Yap