1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Güncel
  4. Denizli'de hastane yemekhanesinde 50 kişi zehirlendi

Denizli'de hastane yemekhanesinde 50 kişi zehirlendi

Denizli’nin Çivril ilçesinde bulunan Çivril Devlet Hastanesinde dün öğle yemeğinin ardından stajyer öğrenciler ve personellerde mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleri başladı. Hastane yönetimi gıda zehirlenmesi şüphesiyle inceleme başlattı.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete
Denizli’nin Çivril ilçesinde bulunan Çivril Devlet Hastanesinde dün öğle yemeğinin ardından stajyer öğrenciler ve personellerde mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleri başladı. Hastane yönetimi gıda zehirlenmesi şüphesiyle inceleme başlattı.

Olay, dün öğle saatlerinde Çivril ilçesinde bulunan Çivril Devlet Hastanesinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, hastanede bulunan stajyer öğrenciler ve bazı personeller öğle yemeği için yemekhaneye geçti. Öğle menüsünde tavuk ve mantardan yiyen stajyer öğrenciler ve personellerden oluşan yaklaşık 50 kişide mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleri başladı. Geneli stajyer öğrencilerden oluşan şikayetlerin ardından hastane yönetimi gıda zehirlenmesi şüphesiyle inceleme başlatıldı. Hastane yemekhane mutfağında hazırlanan öğünle ilgili soruşturma başlatılırken, numuneler incelenmek üzere alındığı öğrenildi.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz