1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Güncel
  4. Belediye işçileri görüşmeye çağırıldı: Taraflar masada

Belediye işçileri görüşmeye çağırıldı: Taraflar masada

İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı İZELMAN, İZENERJİ ve Egeşehir şirketlerinde çalışan ve DİSK Genel-İş 1, 2, 3 ve 9 Nolu Şubelerde örgütlü 23 bin işçi, toplu iş sözleşmesi (TİS) görüşmelerinde yaşanan tıkanma nedeniyle başlattıkları grevin üçüncü gününde eylemlerini sürdürüyor. Grev alanlarında yoğun katılımla süren direnişe DİSK’in bu akşam saatlerinde çadır kurarak devam edeceği öğrenildi.Grev sürerken, kritik bir gelişme yaşandı. İzmir Büyükşehir Belediyesi bürokratları, DİSK Genel-İş şubelerini masaya davet etti. Taraflar arasında yürütülecek görüşmelerde uzlaşma sağlanmaması durumunda, pazartesi günü İzmir’de geniş çaplı bir eylem planlanıyor.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı İZELMAN, İZENERJİ ve Egeşehir şirketlerinde çalışan ve DİSK Genel-İş 1, 2, 3 ve 9 Nolu Şubelerde örgütlü 23 bin işçi, toplu iş sözleşmesi (TİS) görüşmelerinde yaşanan tıkanma nedeniyle başlattıkları grevin üçüncü gününde eylemlerini sürdürüyor. Grev alanlarında yoğun katılımla süren direnişe DİSK’in bu akşam saatlerinde çadır kurarak devam edeceği öğrenildi.

Masaya Çağrı Geldi

Grev sürerken, kritik bir gelişme yaşandı. İzmir Büyükşehir Belediyesi bürokratları, DİSK Genel-İş şubelerini masaya davet etti. Taraflar arasında yürütülecek görüşmelerde uzlaşma sağlanmaması durumunda, pazartesi günü İzmir’de geniş çaplı bir eylem planlanıyor.

“İzmir’i Kırmızıya Boyayacağız”

DİSK Ege Bölge Temsilcisi Memiş Sarı, olası büyük eylem için çağrıda bulunarak şu ifadeleri kullandı:
“Pazartesi günü herkes ailesine haber versin, rapor alın işe gitmeyin. Yüzbinlerle birlikte İzmir’i kırmızıya boyayacağız. Bu sadece bir ücret meselesi değil, emeğin ve onurun direnişidir.”

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz