1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Yerel Yönetimler
  4. Başkan Eşki işçilerle yürüdü

Başkan Eşki işçilerle yürüdü

Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nde Bornovalılara birlikte önce metro istasyonuna sonra da CHP örgütüyle birlikte Lozan Meydanı’ndan Gündoğdu Meydanı’na yürüdü. Başkan Eşki, Gündoğdu Meydanı’nda içinden geldiği emek mücadelesine destek verdi.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nde önce Bornova Cumhuriyet Meydanı’nda toplanan Bornovalı işçilerle bir araya geldi, burada çekilen halaya katıldı. Buradan işçilerle birlikte Bornova Metro İstasyonu’na yürüyen Başkan Eşki, Lozan Meydanı’nda CHP İl Örgütü’nün kortejine katıldı. CHP milletvekilleri ve belediye başkanları ile birlikte Gündoğdu Meydanı’na yürüyen Başkan Eşki, emeğin hakettiği değeri alması için verilen mücadeleye destek oldu

Her zaman emek mücadelesinin içinde olduğunu ve sendika başkanlığı yaptığı dönemde bu hak arayışını bir adım ileriye taşımış olmanın gururunu yaşadığını söyleyen Başkan Eşki, “1 Mayıs pankartının arkasında, alınteri akıtarak emeğinin karşılığını talep eden işçi arkadaşlarımızla birlikte yürümek benim için en büyük onur” dedi.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz