Başkan Kınay : "Yarın alanlarda olacağız"
Karabağlar Belediye Başkanı Helil Kınay, DİSK Genel-İş 5 No’lu Şube’nin 1 Mayıs açıklamasına katıldı.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
Karabağlar Belediye Başkanı Helil Kınay, DİSK Genel-İş 5 No’lu Şube’nin 1 Mayıs açıklamasına katılarak işyeri temsilcileri ve emekçilerle bir araya geldi. Başkan Kınay yarın emekçilerle birlikte alanlarda olacak.
BÜGÜN SALONLARDA YARIN ALANLARDA OLACAĞIZ
Başkan Kınay, 1 Mayıs açıklamasında da işçileri yalnız bırakmadı. Yarın emekçilerle birlikte 1 Mayıs için alanlarda olacağını belirten Başkan Kınay, “Bugün salonlarda yarın alanlarda olacağız ama her zaman emekten, adaletten ve haktan yana olacağız burada hem sendikaya, hem emekçilere hem de bize çok büyük bir rol düşüyor”dedi.
YORUMLAR
Yorum Yap