1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Yerel Yönetimler
  4. Başkan Kınay : "Yarın alanlarda olacağız"

Başkan Kınay : "Yarın alanlarda olacağız"

Karabağlar Belediye Başkanı Helil Kınay, DİSK Genel-İş 5 No’lu Şube’nin 1 Mayıs açıklamasına katıldı.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

Karabağlar Belediye Başkanı Helil Kınay, DİSK Genel-İş 5 No’lu Şube’nin 1 Mayıs açıklamasına katılarak işyeri temsilcileri ve emekçilerle bir araya geldi. Başkan Kınay yarın emekçilerle birlikte alanlarda olacak.

 

 

BÜGÜN SALONLARDA YARIN ALANLARDA OLACAĞIZ

Başkan Kınay, 1 Mayıs açıklamasında da işçileri yalnız bırakmadı. Yarın emekçilerle birlikte 1 Mayıs için alanlarda olacağını belirten Başkan Kınay, “Bugün salonlarda yarın alanlarda olacağız ama her zaman emekten, adaletten ve haktan yana olacağız burada hem sendikaya, hem emekçilere hem de bize çok büyük bir rol düşüyor”dedi.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz