AK Partili Kaner’den Harmandalı çıkışı: İzmir’in tuvaleti haline geldi
İzmir Büyükşehir Belediye meclisinde meclis gündemi oylandıktan sonra gündem dışı konuşmalara geçildi. Gündem dışı konuşmalarda söz alan AK Parti Çiğli meclis üyesi Özgür Kaner, İzmir’in kronikleşen sorunu haline gelen Harmandalı çöp tesisi ile ilgili “Harmandalı İzmir’in tuvaleti haline geldi” diye konuştu.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
CEMRE YUVARLAK/EGELİ GAZETE- İzmir Büyükşehir Belediyesi Kasım ayı ikinci oturumu bugün Kültürpark’ta 2 No’lu holde meclis salonunda CHP Grup başkanvekili Levent Yıldır idaresinde gerçekleşti. Başkanlık tarafından gündeme gelen önergeler değerlendirilirken, komisyondan gelen raporlar oylandı.
İzmir Büyükşehir Belediye meclisinde meclis gündemi oylandıktan sonra gündem dışı konuşmalara geçildi. Gündem dışı konuşmalarda söz alan AK Parti Çiğli meclis üyesi Özgür Kaner, İzmir’in kronikleşen sorunu haline gelen Harmandalı çöp tesisi ile ilgili “Harmandalı İzmir’in tuvaleti haline geldi” diye konuştu.
“HARMANDALI İZMİR’İN TUVALETİ HALİNE GELDİ”
AK Parti Çiğli Meclis Üyesi Özgür Kaner, “İzmir Büyükşehir Belediyesi kangren haline gelen çöp sorununu çözemedi. Harmandalı sadece bir ilçe değil, İzmir’in tuvaleti haline geldi. Harmandalı, bizim mahallemizde bulunan bir bölgedir ve ilçemizin en büyük sorunlarından biri katı atık problemidir” dedi.
“KENDİ ÇÖPLÜĞÜMÜZE ÇÖP ATAMAZ HALE GELDİK”
Kaner, “Çiğli’de artık kendi ilçemizin sınırları içinde çöp dökemez hale geldik. Büyükşehir Belediyesi, ‘kendi çöpünü kendi sınırların içinde atamazsın’ diyor. Biz kendi çöplüğümüze çöp atamaz hale geldik. En kısa zamanda bu sorunun çözülmesini ümit ediyoruz” ifadelerini kullandı.
“Büyükşehir’in getirdiği çöpler Harmandalı’nda birikiyor” diyen Kaner, “Vatandaşlarımızın ve muhtarlarımızın haklı isyanları var. Bu seslere kulak verilmesi gerekiyor. Çöplerin başka ilçelere transfer edilmesi anlamlı değil. İlçeler, 4-5 tonluk kamyonlarla bertaraf tesislerine yönlendiriliyor, orada büyük tırlarla işlem yapılıyor. Ancak Çiğli’de böyle bir sistem yok. 5-7 kilometre mesafedeki alanlarda kendi çöpümüzü dökmemiz engellenmiş durumda” diye konuştu.
YORUMLAR
Yorum Yap