1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Türkiye
  4. Türkiye’nin Şam Büyükelçiliği açıldı: Türk bayrağı göndere çekildi

Türkiye’nin Şam Büyükelçiliği açıldı: Türk bayrağı göndere çekildi

Türkiye’nin Şam Büyükelçiliği 12 yıl aradan sonra yeniden faaliyete geçti. Büyükelçilik bahçesinde Türk bayrağı göndere çekildi.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği Geçici Maslahatgüzarı olarak görevlendirilen Burhan Köroğlu ve ekibi, diplomatik misyonların bulunduğu Ravda Meyda yakınlarında yer alan Türk Büyükelçiliği'ne geldi. Büyükelçilik bahçesinde Türk bayrağı göndere çekildi. Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği 12 yıl aradan sonra yeniden açıldı.

Türkiye’nin Şam Büyükelçiliği 12 yıl aradan sonra açıldı

Faaliyetlerini 2012'de durdurmuştu

Şam Büyükelçiliği, Beşar Esad rejiminin barışçıl göstericilere karşı şiddet uyguladığı dönemde bir süre hizmet verdikten sonra 26 Mart 2012'de faaliyetlerini durdurmuştu. Büyükelçilik çalışanları Türkiye'ye dönmüştü. Dışişleri Bakanı Hakan Fidan dün yaptığı açıklamada, Şam Büyükelçiliği'nin 14 Aralık'tan itibaren faaliyete geçeceğini duyurmuştu.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz