Tugay- DİSK görüşmesinden "Komisyon" çıktı
DİSK Genel İş ile İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay arasında yapılan toplantı sona erdi. Toplantı sonrası basın mensuplarına kısa bir değerlendirme yapan Çalışkan, yaşanan sorunların çözümü için ortak bir komisyon kurulması konusunda mutabakata varıldığını açıkladı.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
DİSK Genel-İş Sendikası, üç aydır alamadıkları sosyal haklar ve ‘havuzda’ bekletilen işçilerin durumu nedeniyle geçen hafta gerçekleştirdikleri eylemin ardından İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay ile yeniden bir araya geldi. İzmir Sanat’ta yapılan ve yaklaşık iki saat süren toplantıya Genel-İş Genel Başkanı Remzi Çalışkan ile şube başkanları da katıldı.Toplantı sonrası basın mensuplarına kısa bir değerlendirme yapan Çalışkan, yaşanan sorunların çözümü için ortak bir komisyon kurulması konusunda mutabakata varıldığını açıkladı.
KOMİSYON KURULACAK
Çalışkan, “Tüm sorunların tek tek ele alınacağı bir komisyon oluşturulmasına karar verildi. İşveren temsilcileri ile sendika yöneticilerinden oluşacak bu komisyon; iadelerden alacaklara, havuzda bekletilen arkadaşlarımızın durumundan diğer tüm başlıklara kadar her konuyu masaya yatıracak. Komisyonda, sorunların çözümüne yönelik somut adımlar atılması amaçlanıyor” diye konuştu.
YORUMLAR
Yorum Yap