1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Türkiye
  4. Suriye’deki yeni yönetimden Türkiye’ye ilk ziyaret

Suriye’deki yeni yönetimden Türkiye’ye ilk ziyaret

Suriye’de yeni yönetimin Dışişleri Bakanı Esad Hasan Şeybani ve beraberindeki heyet Türkiye’ye bir ziyaret gerçekleştirecek.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

Suriye’de yeni yönetimin Dışişleri Bakanı Esad Hasan Şeybani ve beraberindeki heyet Türkiye’ye bir ziyaret gerçekleştirecek.

Dışişleri Bakanlığından ziyarete ilişkin yapılan açıklamada, “Suriye’deki yeni yönetimin Dışişleri Bakanı Esad Hasan Şeybani, beraberindeki üst düzeyli heyetle 15 Ocak 2025 tarihinde ülkemize bir ziyaret gerçekleştirecektir. Ziyaret çerçevesinde, Sayın Bakanımız, Milli Savunma Bakanımız Sayın Yaşar Güler ve MİT Başkanımız Sayın İbrahim Kalın’ın Suriyeli muhataplarıyla bir toplantı gerçekleştirmesi öngörülmektedir” denildi.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz