1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Güncel
  4. Soyer, ulaşımda 120 dakika ücretsiz aktarma müjdesini verdi

Soyer, ulaşımda 120 dakika ücretsiz aktarma müjdesini verdi

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, "Sevgili İzmirliler, size bir müjdem var. Gerçekleştirdiğimiz raylı sistem yatırımları ve aldığımız yeni otobüsler sayesinde 90 değil, 120 dakika ücretsiz aktarma için çalışmaları tamamladık. Uygulama Mart ayından itibaren başlayacak" dedi.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

Tunç Soyer, sürpriz bir açıklamada bulundu. ESHOT filosuna katılan 23 yeni otobüsün tanıtım töreninde konuşan İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, CHP İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Cemil Tugay ve AKP İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Hamza Dağ’ın ‘Toplu ulaşımda 90 dakika ücretsiz aktarma’ vaadini boşa düşürdü. Başkan Soyer, toplu ulaşımda 120 dakika ücretsiz aktarma olacağını belirterek, uygulamanın mart ayından itibaren başlayacağını açıkladı.

https://x.com/tuncsoyer/status/1758781969683345455?s=20

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz