Şimşek'ten yüksek enflasyon açıklaması geldi: "Sabırla çalışacağız"
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, ‘sabırla’ ve ‘azimle’ fiyat istikrarı sağlanıncaya kadar çalışacaklarını söyledi.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından açıklanan Şubat ayı enflasyon verilerini değerlendirdi.
Şimşek, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, enflasyonun düşmesinin ‘zaman’ istediğini belirterek ‘sabırla’ çalışacaklarını vurguladı.
Bakan Şimşek açıklamasında, "Aylık enflasyon şubat ayında beklentilerin üzerinde gerçekleşti. Dezenflasyon zaman ve kararlılık gerektiriyor. Sabırla ve azimle fiyat istikrarı sağlanıncaya kadar çalışmaya devam edeceğiz. Merkez Bankası’na desteğimiz tamdır. TCMB’nin ilave sıkılaşma adımlarının büyümede dengelenmeye, cari açıkta daralmaya ve enflasyonist eğilimleri kırmaya katkısı olacaktır.” ifadelerini kullandı.
YORUMLAR
Yorum Yap