1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Güncel
  4. Sarıgöl’de toplu arı ölümü: Tarım Müdürlüğü inceleme başlattı

Sarıgöl’de toplu arı ölümü: Tarım Müdürlüğü inceleme başlattı

Manisa’nın Sarıgöl ilçesine bağlı Halitpaşa Mahallesi’nde yaşanan arı ölümleri üzerine İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü inceleme başlattı. İlk gözlemlerde arıların zehirlendiği tespit edildi.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete
Manisa’nın Sarıgöl ilçesine bağlı Halitpaşa Mahallesi’nde yaşanan arı ölümleri üzerine İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü inceleme başlattı. İlk gözlemlerde arıların zehirlendiği tespit edildi.
Manisa’nın Sarıgöl ilçesi Halitpaşa Mahallesi’nde çok sayıda arının ölmesi üzerine İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri bölgede inceleme gerçekleştirdi. Yapılan ilk tespitlerde arıların zehirlendiği ve kovanlarda büyük oranda arı kaybı olduğu belirlendi. Yetkililer tarafından gerekli numuneler alınırken, kesin sonuçların laboratuvar incelemeleri sonrası netleşeceği ifade edildi.
İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, tarımsal üretimin bitkisel ve hayvancılık olarak birbirini tamamlayan unsurlar olduğuna dikkat çekerek, çiftçilerin tarımsal ilaçlamalarını akşam saatlerinde yapmalarının bu tür kayıpları önlemek açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz