1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Yerel Yönetimler
  4. Sağlıklı Yaş Alma Merkezi’nde yeni dönem başlıyor

Sağlıklı Yaş Alma Merkezi’nde yeni dönem başlıyor

Bornova Belediyesi, 60 yaş üstü vatandaşların yaşam kalitesini artırmak amacıyla Sağlıklı Yaş Alma Merkezi’nin 2. dönemini başlatıyor. Koro, ritim grubu, resim kursu, spor ve sağlık eğitimlerinin yer aldığı programla büyüklerin sosyal ve sağlıklı bir yaşam sürmeleri hedefleniyor. Başkan Ömer Eşki, “Büyüklerimizin hayatına renk katacak, yalnız olmadıklarını hissettirecek projeler üretmeye devam edeceğiz” dedi.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

 

Bornova Belediyesi, 60 yaş üstü vatandaşların yaşam kalitesini artırmak amacıyla Sağlıklı Yaş Alma Merkezi’nin 2. dönemini başlatıyor. Koro, ritim grubu, resim kursu, spor ve sağlık eğitimlerinin yer aldığı programla büyüklerin sosyal ve sağlıklı bir yaşam sürmeleri hedefleniyor. Başkan Ömer Eşki, “Büyüklerimizin hayatına renk katacak, yalnız olmadıklarını hissettirecek projeler üretmeye devam edeceğiz” dedi.

 

Bornova Belediyesi’nin 60 yaş üstü vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik hizmetlerinden biri olan Sağlıklı Yaş Alma Merkezi, ikinci dönem etkinlikleriyle kapılarını yeniden açıyor. Merkezde bu dönem de katılımcıları koro, ritim grubu, gezi, resim kursu, fizyoterapist eşliğinde spor ve sağlıklı yaş alma eğitimleri ile dopdolu bir içerik bekliyor:

 

“En kıymetli hazinemiz büyüklerimizdir”

 

Başkan Ömer Eşki, “Bizim en kıymetli hazinemiz büyüklerimizdir. Onların hayatına renk katacak, sağlığını güçlendirecek ve sosyal bağlarını kuvvetlendirecek projeler üretmek, Bornova Belediyesi’nin en önemli sorumluluklarından biridir. Sağlıklı Yaş Alma Merkezi ile büyüklerimizin yalnız olmadığını göstermek istiyoruz” dedi.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz