1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Türkiye
  4. Öğrencisinden öğretmene bıçaklı saldırı; soruşturma devam ediyor

Öğrencisinden öğretmene bıçaklı saldırı; soruşturma devam ediyor

Ankara Pursaklar’da lisede okuyan dördüncü sınıf öğrencisi R.U. , okula elektronik sigara getirdiği için ailesine haber veren öğretmeni Sadettin Dinçer’i bıçakladı.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

Ankara’da meydana gelen olayda lise son sınıf öğrencisi R.U.(17) öğretmeni Sadettin Dinçer’i bacağından bıçakladı. Olayın sebebinin bir süre önce R.U.’nun okula elektronik sigara getirmesi üzerine öğretmeni Dinçer’in öğrencisini ailesine söylemesi olduğu öğrenildi.

 

MERDİVENLERDE PUSUYA YATTI

Ankara’da bir lise öğrencisi okula elektronik sigara getirdiği için ailesine şikâyet edilmesi üzerine öğretmenini bacağından bıçakladı. R.U. ,22 Nisan günü okula getirilmesi yasak olan elektronik sigara ile yakalandı. Bunun üzerine müdür yardımcısı Dinçer, durumu öğrencinin ailesine bildirdi. Ailesine haber verilmesine sinirlenen R.U. 29 Nisan günü elindeki bıçakla okulun giriş katındaki merdivenlerde pusuya yattı. Çıkış kapısına yönelen Dinçer’e arkasından saldıran R.U. öğretmenini bacağından bıçakladıktan sonra kaçarak okuldan ayrıldı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Bacağına 12 dikiş atılan Dinçer’in tedavisinin ardından taburcu edildiği ve genel sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Saldırgan öğrenci ise polis ekiplerince kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Olayla ilgili soruşturmanın devam ettiği belirtildi.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz