Öğrenciler karanlıkta okula gitmeye devam edecek, Bakan Bayraktar yaz saati uygulamasının devam edeceğini açıkladı
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, "Yaz saati uygulaması devam edecek" dedi.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
Çocuklarını karanlıkta okula göndermek zorunda kaldıkları için veliler yoğun şekilde kış saati uygulamasına geçilmesini isterken Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar’dan aksi yönde açıklama geldi. Bayraktar, "Yaz saati uygulaması devam edecek" dedi.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, TBMM Genel Kurulunda 2024 bütçe görüşmelerinde milletvekillerinin sorularını cevapladı. Bakan Bayraktar, yaz saati uygulamasına ilişkin olarak, yaz saati uygulamasının yıl boyunca uygulanmasının daha faydalı olacağını belirterek, kış saatine geçilmeyeceğini söyledi.
YORUMLAR
Yorum Yap