1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Politika
  4. MHP'li Osmanoğlu: ''İzmir Büyükşehir Belediyesi görevini yerine getirmiyor''

MHP'li Osmanoğlu: ''İzmir Büyükşehir Belediyesi görevini yerine getirmiyor''

MHP Genel Sekreter Yardımcısı, İzmir Milletvekili Tamer Osmanağaoğlu İzmir Marriott Otelde düzenlediği basın toplantısında İzmir’in 30 ilçesinde gerçekleştirdiği “Millet Vekiliyle Buluşuyor” programına ilişkin “TBMM’nin çalışmalarına ara vermesinin hemen ardından gerçekleştirmeye başladığımız “Millet- Vekiliyle Buluşuyor” çalışmalarımız kapsamında 30 ilçemizde, Muhtarlarımızla, STK Temsilcilerimizle, esnaflarımızla ve vatandaşlarımızla bir araya geldik. Bu çalışmalarımızda edindiğimiz izlenimler neticesinde 45 Kamu Kurumuna 253 konu hakkında vatandaşlarımızın beklenti ve taleplerini içeren yazı yazdık.” ifadelerini kullandı.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

MHP Genel Sekreter Yardımcısı, İzmir Milletvekili Tamer Osmanağaoğlu İzmir Marriott Otelde
düzenlediği basın toplantısında İzmir’in 30 ilçesinde gerçekleştirdiği “Millet Vekiliyle Buluşuyor”
programına ilişkin “TBMM’nin çalışmalarına ara vermesinin hemen ardından gerçekleştirmeye
başladığımız “Millet- Vekiliyle Buluşuyor” çalışmalarımız kapsamında 30 ilçemizde,
Muhtarlarımızla, STK Temsilcilerimizle, esnaflarımızla ve vatandaşlarımızla bir araya geldik. Bu
çalışmalarımızda edindiğimiz izlenimler neticesinde 45 Kamu Kurumuna 253 konu hakkında
vatandaşlarımızın beklenti ve taleplerini içeren yazı yazdık.” ifadelerini kullandı.

Konuşmasında programın esas amacının vatandaşların beklentilerini ve İzmir’in sorunlarını ilgili kamu
kurum ve kuruluşlarına götürerek, takibini yaparak var olan ihtiyacın giderilmesi olduğunu söyleyen
Osmanağaoğlu; “Elbette amacımız vatandaşlarımızın sorunlarını çözmek, çözüm için çaba sarf etmek.
Ama bir diğer maksadımız ise söz konusu sorunların muhataplarını bu sorunlardan haberdar etmek ve
çözüm önerilerimizi de paylaşmak.” dedi.

Son 1 aydır gerçekleştirdiği çalışmalarda 500’ün üzerinde Muhtar, STK, Kamu Kurum ve Kuruluşu
temsilcisiyle bir araya gelindiğini söyleyen Tamer Osmanağaoğlu; “500’ün üzerinde muhtarımızla bir
araya geldik. STK Temsilcilerimizle, Oda Temsilcilerimizle, Birlik Başkanlarımız ve Yönetimleriyle
istişarelerde bulunduk. 45 Kamu Kurumuna 253 konu hakkında yazı yazdık. Talepleri ilettik.
Takibine başladık. Bu çalışmalarımızda MHP İzmir İl Teşkilatımız, İlçe Başkanlarımız, Belediye
Meclis Üyelerimiz de hazır bulundu. Dolayısıyla vatandaşlarımızın dertlerine çözüm üretecek olan
tüm paydaşların bir araya geldiği çok verimli toplantılar gerçekleştirdik. Ve bundan sonra ilgililere
ilettiğimiz bu sorunların çözümü için takipte bulunacağız.” ifadelerini kullandı.

İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ GÖREVİNİ YERİNE GETİRMİYOR

Çalışmalarında yerel yönetimleri ilgilendiren, özellikle İzmir Büyükşehir Belediyesinin görev ve
sorumluluk alanına giren birçok sorunun olduğuna ve bu sorunların artık çözülmesi için vatandaşların
sabrının kalmadığına da dikkat çeken Osmanağaoğlu; “Çalışmalarda İzmir Büyükşehir Belediyesinin
sorumluluk sahasına giren birçok sorunun yıllardır çözüm beklese de çözülmediğine şahitlik ettik.
Vatandaşlarımız artık bu kabiliyetsizliğin ceremesini çekmek mecburiyetinde olmadıklarını yüksek
sesle dile getiriyor. Sadece şehir merkezleri değil kırsalda da Büyükşehir Belediyesine karşı ciddi bir
tepki bulunuyor. Bu sorunlarla ilgili notlarımızı da aldık. Çünkü gerçekleştirdiğimiz bu programlar
Milliyetçi Hareket Partisi’nin “Önce Ülkem ve Milletim, Sonra Partim ve Ben” ilkesinin bir uzantısıdır.
Dolayısıyla amacımız söz dalaşı yaratmak değil, vatandaşımızın sorunlarını çözmek” dedi.

SORUNLARI TBMM KÜRSÜSÜNDEN DE DİLE GETİRECEĞİM

Osmanağaoğlu basın toplantısında şunları söyledi:

“Liderimiz Sayın Devlet Bahçeli’nin işaret ettiği gibi Milliyetçi Hareket Partisi olarak her zaman
birinci önceliğimiz ülkemiz ve milletimiz oldu. Dolayısıyla “millet olmazsa, memleket kalmazsa neyin
siyasetini yapacağımızı” her zaman sorgulayan ve buna göre adım atan bir siyasi usul ve üslupla
hareket ettik. Ne mutlu ki bu anlayışımızın olumlu dönüşlerini de alanda vatandaşlarımızdan
görüyoruz. Bizim için en büyük kıvanç ise vatandaşlarımızın sorunlarının çözülmesine sunduğumuz
katkı oluyor. Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin çalışmalarına başlayacağı 1 Ekim tarihinden itibaren her
bir mahallemizden bizlere ulaştırılan, her bir ilçemizde malumumuz olan sorunları TBMM
kürsüsünden de gündeme getirmeye devam edeceğim.

Bu vesileyle bu programların gerçekleşmesinde emeği geçen İl Teşkilatımıza, İlçe Başkanlıklarımıza,
KAÇEP Başkanlarımıza ve her bir ülküdaşıma şükranlarımı sunuyorum. Liderimiz Sayın Devlet
Bahçeli’nin ifade ettikleri gibi; “Biz muazzam bir fikre dayanan, varlığını Türk varlığına adayan,
gücünü ve ülkülerini Türk milletinden alan Milliyetçi Hareket Partisi’yiz.” Bu sebeple de “Seçimden
seçime değil her zaman” milletimizin arasında olacak, kederde de sevinçte de milletimizle omuz
omuza olmaya devam edeceğiz.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz