1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Yerel Yönetimler
  4. Menderes’te atık yağ seferberliği

Menderes’te atık yağ seferberliği

Menderes Belediyesi, esnafları “atmayalım, toplayalım” diyerek atık yağ konusunda bilgilendiriyor.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

Menderes Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü, başlattığı bitkisel yağları toplama
kampanyasında esnafları bilgilendiriyor. Lavaboya dökülen atık yağların su ve toprağa zarar verdiği
hatırlatılarak 1 litre bitkisel yağın 1 milyon litre suyu kirlettiği belirtildi. Yapılan bilgilendirmede
belediye ile anlaşmalı bir şirketin olduğu, esnafların belediye ile çalışabileceği de ifade ediliyor.


“Doğamıza sahip çıkalım”
Doğaya karşı sorumluluğumuzun olduğunu hatırlatan Menderes Belediye Başkanı İlkay Çiçek,
”Hepimiz doğaya karşı sorumluluğumuzu yerine getirmeliyiz. Belediye olarak üzerimize düşen her

sorumluluğu yerine getirmek için hazırız. Bu kapsamda da anlaşmalı şirketimiz ile birlikte esnaflarımızı
bilgilendiriyor, atık yağlarımızı topluyoruz. Tüm esnaflarımızı atık yağları toplamaya, doğamızı
korumaya davet ediyorum ” dedi.


YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz