1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Güncel
  4. Marmaris'te gıda zehirlenmesi şüphesi: 45 kişi hastaneye kaldırıldı

Marmaris'te gıda zehirlenmesi şüphesi: 45 kişi hastaneye kaldırıldı

Marmaris İçmeler Mahallesi'nde yapımı süren bir inşaatta çalışan 45 işçi, dün akşam yemeğinden sonra gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılırken, tedavilerinin ardından taburcu edildi.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete
 Marmaris İçmeler Mahallesi'nde yapımı süren bir inşaatta çalışan 45 işçi, dün akşam yemeğinden sonra gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılırken, tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Edinilen bilgilere göre, inşaatta çalışan işçiler akşam yemeğini yedikten sonra rahatsızlandı. Hastaneye kaldırılan işçilere sağlık ekipleri gıda zehirlenmesi şüphesi ile ilk müdahalelerini gerçekleştirildi. Tedavilerinin ardından işçiler taburcu edildi. İşyeri ve yemek hizmetini sağlayan firma hakkında başlatılan soruşturma kapsamında, gıda güvenliği ve hijyen şartlarının araştırılacağı öğrenildi.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz