1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Güncel
  4. Manisa’da yasaklı ilaç alarmı: 6 ton üzüm imha edildi

Manisa’da yasaklı ilaç alarmı: 6 ton üzüm imha edildi

Manisa'nın Alaşehir ilçesinde yasaklı ziraat ilacı kullanıldığı belirlenen bağlardan toplamda 6 ton üzüm Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri tarafından imha edildi.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete
Manisa'nın Alaşehir ilçesinde yasaklı ziraat ilacı kullanıldığı belirlenen bağlardan toplamda 6 ton üzüm Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri tarafından imha edildi.
Manisa il genelinde halkın sağlıklı gıdaya ulaşması için denetimlerini sürdüren Manisa Tarım ve Orman Müdürlüğüne bağlı ekipler Alaşehir ilçesindeki bazı bağlarda yasaklı ziraat ilacı kullanıldığını tespit etti. Durum üzerine harekete geçen ekipler toplanan üzümleri kazılan çukura gömdükten sonra üzerlerine kireç dökerek herhangi bir olumsuzluk yaşanmasına izin vermedi. Ekipler tarafından yapılan denetimlerde toplamda 12 dekar arazide 6 ton üzüm imha edildi.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz