Manisa’da kamyonet tarlaya uçtu
Manisa’nın Salihli ilçesinde kontrolden çıkan kamyonet, taklalar atarak tarlaya savruldu. Hurdaya dönen araçtan sağ çıkan sürücü kazayı yaralı olarak atlattı.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
Manisa’nın Salihli ilçesinde kontrolden çıkan kamyonet, taklalar atarak tarlaya savruldu. Hurdaya dönen araçtan sağ çıkan sürücü kazayı yaralı olarak atlattı.
Kaza, Salihli-Gölmarmara Karayolu Karapınar Mahallesi yakınlarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 20 yaşındaki M.B. yönetimindeki 35 HGK 30 plakalı kamyonet, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu yoldan çıkarak defalarca takla attı ve tarlaya uçtu.
Çevredekilerin ihbarı üzerine kaza bölgesine 112 Acil Sağlık, itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Ekiplerin çalışmasıyla araçtan çıkarılan sürücü M.B'ye olay yerinde sağlık müdahalesi yapıldı.
Yapılan ilk müdahalenin ardından sürücü M.B, ambulansla Salihli Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
Yaralının hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.
Kazanın ardından geçici bir süre kapatılan yolun, yapılan çalışmanın ardından yeniden trafiğe açıldığı bildirildi.
YORUMLAR
Yorum Yap