1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Yerel Yönetimler
  4. Konaklılar yaza şarkılarla ‘Merhaba’ dedi

Konaklılar yaza şarkılarla ‘Merhaba’ dedi

Konak Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu’nun, Şef Deniz Aygün Araal yönetiminde gerçekleştirdiği Yaz Konseri ile Konaklılar, yaza şarkılarla ‘Merhaba’ dedi.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

Konak Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu’nun, Şef Deniz Aygün Araal yönetiminde gerçekleştirdiği Yaz Konseri ile Konaklılar, yaza şarkılarla ‘Merhaba’ dedi.

 

Konak Belediyesi Güzelyalı Nazım Hikmet Kültür Merkezi, Konak Belediyesi Türk Sanat Müziği Korosu’nun “Yaz Konseri”ne ev sahipliği yaptı. Şef Deniz Aygün Araal’ın yönetiminde, Türk Sanat Müziğinin en güzel eserlerini seslendiren koro, solo performanslarıyla da hayran bıraktı. Konseri dinleyenler arasında Konak Belediye Başkanı Nilüfer Çınarlı Mutlu da yer alarak şarkılara eşlik etti. Şefi ve koristleri kutlayan Başkan Mutlu, “Burada çok büyük emek, çok büyük bir çalışma var. Bu geceyi bizlere armağan ettiğiniz için teşekkür ediyorum” dedi. Konser salonunu dolduran Konaklı koşularına da seslenen Başkan Mutlu, kültür merkezindeki tüm etkinlikler ile sosyal mekanlara davet ederek, “Sizleri bütün etkinliklerimize bekliyoruz. Kafemize ve kütüphanemize bekliyoruz. Korolarımıza, kurslarımıza katılabilirsiniz. Yanımızda olmanız, bizimle yol yürümeniz bize her zaman çok büyük güç veriyor” ifadelerini kullandı.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz