1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Türkiye
  4. Kocaeli'nde garip görüntüler: Geyikler şehre indi

Kocaeli'nde garip görüntüler: Geyikler şehre indi

Kocaeli’de yaralı, bakıma muhtaç halde bulunup uzun süre Ormanya’da rehabilite edilen geyikler, yeniden doğaya salınmıştı. Geyiklerden bazıları Ormanya’da insanlara alışınca şehirde gezmeye başladı. Sürekli kameralara yakalanan geyikler, vatandaşın da ilgisini çekiyor.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, bakıma muhtaç halde bulunan geyikleri Ormanya’da tedavi edip, üremelerini de sağlayıp yeniden doğaya bırakıyor. Proje kapsamında 10 kızıl geyik, Eylül ayında doğaya salındı. Ormanya’da insanlara alışan geyiklerin bazıları ise yeniden şehre indi. Kartepe ve Başiskele ilçesinde görülen geyikler, sık sık hem vatandaş kamerasına hem de güvenlik kamerasına yakalanıyor.

Geyikler, zaman zaman yerleşim yerlerine gelerek yiyecek arıyor. Başiskele ilçesinde bir sitenin önüne gelen geyik, güvenliği atlatarak siteye daldı. O anlar güvenlik kamerası tarafından an be an kaydedildi.

Şehirli geyiklerGörüntülerde geyiğin, kapalı olan araç geçiş noktasından atlayarak siteye girdiği görülüyor. Kulübede bulunan güvenlik ise ne yapacağını şaşırıyor.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz