1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Türkiye
  4. Kayseri’de 2 akrep yiyen şahıs hayatını kaybetti

Kayseri’de 2 akrep yiyen şahıs hayatını kaybetti

Kayseri’de 2 akrep yiyen bir kişi yolcu otobüsünde fenalaşınca Samsun’da kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

Kayseri’de 2 akrep yiyen bir kişi yolcu otobüsünde fenalaşınca Samsun’da kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre, Kayseri’nin Kocasinan ilçesi Hasancık köyünde ikamet eden Bilal Yiğit (56), girdiği bunalım sonucu 2 akrep yedi. Yolcu otobüsüyle Artvin’e giden Bilal Yiğit, Samsun’un Havza ilçesinde seyir halindeki otobüsün içinde fenalaştı. Havza Devlet Hastanesine kaldırılan Yiğit, ’köyünde ölmek için 2 akrep yediğini’ söyledi. Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edilen Bilal Yiğit, yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Bilal Yiğit’in cansız bedeni otopsi için Adli Tıp Kurumu Samsun Grup Başkanlığına gönderildi. Şahsın kesin ölüm sebebinin otopsi sonucu belli olacağı öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz