1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Güncel
  4. İzmir'deki metruk binadan 29 kaçak göçmen çıktı

İzmir'deki metruk binadan 29 kaçak göçmen çıktı

İzmir’in Çeşme ilçesinde jandarma ekipleri tarafından metruk bir binada 29 düzensiz göçmen yakalandı. Göçmenlerin farklı ülkelerden geldiği ve yurt dışına çıkmaya hazırlandıkları belirlendi.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

İzmir’in Çeşme ilçesinde jandarma ekipleri tarafından metruk bir binada 29 düzensiz göçmen yakalandı. Göçmenlerin farklı ülkelerden geldiği ve yurt dışına çıkmaya hazırlandıkları belirlendi.


Çeşme İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, canlı güvenlik kameraları üzerinden yapılan incelemeler sonucunda Şehit Mehmet Mahallesi’nde bulunan terk edilmiş bir metruk binada yasa dışı yollarla yurt dışına geçmeye hazırlanan göçmenleri tespit etti.

Düzenlenen operasyonla binada saklanan Sudan, Senegal, Eritre, Filistin ve Suriye uyruklu toplam 29 düzensiz göçmen yakalandı.

Yakalanan göçmenler, işlemlerinin ardından İzmir İl Göç İdaresi Müdürlüğü’ne teslim edilirken, olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.


YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz