1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Güncel
  4. İzmir'de yayalara yol vermeyen sürücüler kamerada

İzmir'de yayalara yol vermeyen sürücüler kamerada

İzmir’in Konak ilçesinde yaya geçidinde yolun karşısına geçmek için bekleyen vatandaşlara yol vermeyen sürücüler kameraya yansıdı.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

 İzmir’in Konak ilçesinde yaya geçidinde yolun karşısına geçmek için bekleyen vatandaşlara yol vermeyen sürücüler kameraya yansıdı.
İzmir'in kalabalık bölgelerinden olan Gazi Bulvarı’nda bulunan yaya geçidinde sürücüler yayalara öncelik vermeyerek, trafik güvenliğini tehdit ediyor. Yolun karşısına geçmek isteyen vatandaşlar ise bu duruma zaman zaman tepki gösterdi. Tehlikeli anların yaşandığı yaya geçidinde yolun karşısına geçemeyen vatandaşlar zor anlar yaşarken, o anlar ise saniye saniye kaydedildi.
2025 yılı itibarı ile yayalara yol vermeme cezasının 4 bin 512 lira olduğu bildirilmişti.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz