1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Yerel Yönetimler
  4. Güzelbahçe’de: Yaza Merhaba Gençlik Buluşması Başlıyor

Güzelbahçe’de: Yaza Merhaba Gençlik Buluşması Başlıyor

Güzelbahçe Belediyesi Gençlik Kulübü, yaz mevsimini coşkuyla karşılamak için gençleri bir araya getirecek özel bir etkinliğe hazırlanıyor. “Yaza Merhaba Gençlik Buluşması” adıyla düzenlenecek etkinlik, müzik, atölyeler, masa oyunları ve sürpriz aktivitelerle dopdolu bir gün yaşanacak.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete
Güzelbahçe Belediyesi’nin açmış olduğu Gençlik Merkezi ‘Yaza Merhaba’ diyerek gençlere
kapılarını açıyor. Gençlerin sosyal dayanışmasını artırmak, yazın enerjisini hep birlikte
paylaşmak ve eğlenceli bir ortamda buluşmalarını sağlamak amacıyla planlanan etkinlik,
Güzelbahçe Belediyesi Gençlik Kulübü’nün organizasyonuyla keyifli anlara sahne oalcak.
Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay, etkinlikle ilgili yaptığı açıklamada şunları

söyledi: “Gençlerimizin enerjisi ve hayalleri, kentimizin en büyük gücü. Onların bir araya
gelerek fikir üretmesi, eğlenmesi ve sosyalleşmesi bizim için çok kıymetli. Yaza Merhaba
Gençlik Buluşması, gençlerimiz için unutulmaz bir başlangıç olacak. Yeni kurmuş olduğumuz
Gençlik Merkezi’ne tüm gençlerimizi bekliyoruz ” diye konuştu.

Etkinlik kapsamında mikrofon gençlerde, toplu etkinlikler, karaoke Show, ücretsiz ikramlar,
masa Oyunları, ve çeşitli atölye çalışmaları düzenlenecek. Ayrıca gençlerin kendi
yeteneklerini sergileyebileceği açık mikrofon alanı da kurulacak.
Etkinlik 17 Mayıs saat 19:00’da Güzzelbahçe Atatürk Kültür Merkezi Gençlik Merkezi’nde
gerçekleştirilecek.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz