Güzelbahçe’de dünya alzheimer günü yürüyüşü
Güzelbahçe Belediyesi ile Geriatri Bilimler Derneği iş birliğiyle, 21 Eylül Dünya Alzheimer Günü kapsamında farkındalık yürüyüşü düzenlendi.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
Güzelbahçe Belediyesi ile Geriatri Bilimler Derneği iş birliğiyle, 21 Eylül Dünya Alzheimer Günü
kapsamında farkındalık yürüyüşü düzenlendi.
21 Eylül Dünya Alzheimer Günü kapsamında düzenlenen etkinliğe Güzelbahçe Belediye Başkan
Vekili Osman Kaçmaz, Geriatri Bilimler Derneği Başkanı Prof. Dr. Ahmet Turan Işık, Güzelbahçe
Belediye Başkanı Mustafa Günay’ın eşi Nermin Günay, ve çok sayıda vatandaş katıldı. Yürüyüşte
katılımcılar, Alzheimer hastalığına dikkat çekmek ve toplumda farkındalık oluşturmak amacıyla
pankartlar, mor balonlar taşıdı.
Güzelbahçe gece pazarından Birinci balıkçı barınağına kadar yürüyüş düzenlendi. Başkan Vekili
Osman Kaçmaz yaptığı açıklamada, Alzheimer’ın yalnızca hastaları değil, aileleri ve tüm toplumu
etkileyen önemli bir sağlık sorunu olduğunu vurguladı. Kaçmaz, “Belediye olarak her zaman
yaşlılarımızın, büyüklerimizin ve tüm vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz. Bugünkü
etkinliğimiz, dayanışmanın ve farkındalığın en güzel örneği oldu.” dedi.
Geriatri Bilimler Derneği Başkanı Prof. Dr. Ahmet Turan Işık ise Alzheimer’ın erken teşhis ve doğru
bakım ile yönetilebilir bir süreç olduğunu belirterek, toplumun bu konuda bilinçlenmesinin büyük
önem taşıdığını ifade etti.
Güzelbahçe gece pazarında gerçekleştirilen yürüyüş, katılımcıların yoğun ilgisiyle son buldu. Etkinlik,
Alzheimer hastalığına karşı toplumda duyarlılığı artırma amacıyla düzenlendi. Güzelbahçe Belediyesi,
farkındalığı artırmak amacıyla Güzelbahçe’nin simgesi oya ağaçlarını mor ışıkla aydınlattı.
kapsamında farkındalık yürüyüşü düzenlendi.
21 Eylül Dünya Alzheimer Günü kapsamında düzenlenen etkinliğe Güzelbahçe Belediye Başkan
Vekili Osman Kaçmaz, Geriatri Bilimler Derneği Başkanı Prof. Dr. Ahmet Turan Işık, Güzelbahçe
Belediye Başkanı Mustafa Günay’ın eşi Nermin Günay, ve çok sayıda vatandaş katıldı. Yürüyüşte
katılımcılar, Alzheimer hastalığına dikkat çekmek ve toplumda farkındalık oluşturmak amacıyla
pankartlar, mor balonlar taşıdı.
Güzelbahçe gece pazarından Birinci balıkçı barınağına kadar yürüyüş düzenlendi. Başkan Vekili
Osman Kaçmaz yaptığı açıklamada, Alzheimer’ın yalnızca hastaları değil, aileleri ve tüm toplumu
etkileyen önemli bir sağlık sorunu olduğunu vurguladı. Kaçmaz, “Belediye olarak her zaman
yaşlılarımızın, büyüklerimizin ve tüm vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz. Bugünkü
etkinliğimiz, dayanışmanın ve farkındalığın en güzel örneği oldu.” dedi.
Geriatri Bilimler Derneği Başkanı Prof. Dr. Ahmet Turan Işık ise Alzheimer’ın erken teşhis ve doğru
bakım ile yönetilebilir bir süreç olduğunu belirterek, toplumun bu konuda bilinçlenmesinin büyük
önem taşıdığını ifade etti.
Güzelbahçe gece pazarında gerçekleştirilen yürüyüş, katılımcıların yoğun ilgisiyle son buldu. Etkinlik,
Alzheimer hastalığına karşı toplumda duyarlılığı artırma amacıyla düzenlendi. Güzelbahçe Belediyesi,
farkındalığı artırmak amacıyla Güzelbahçe’nin simgesi oya ağaçlarını mor ışıkla aydınlattı.
YORUMLAR
Yorum Yap