1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Güncel
  4. Güç'ten Yetişkin için çağrı: "Sağlık hakkı güvence altına alınmalı"

Güç'ten Yetişkin için çağrı: "Sağlık hakkı güvence altına alınmalı"

CHP İzmir'de görevden alınan İl Başkanı Çağatay Güç, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, gözaltında bulunan Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin'in sağlık durumuna ilişkin açıklamalarda bulunarak, tedavi sürecinin kesintisiz sürdürülmesi çağrısında bulundu.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

CHP İzmir'de görevden alınan İl Başkanı Çağatay Güç, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, gözaltında bulunan Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin'in sağlık durumuna ilişkin açıklamalarda bulunarak, tedavi sürecinin kesintisiz sürdürülmesi çağrısında bulundu.

Güç, paylaşımında Yetişkin'in böbrek hastası olduğunu belirterek, 25 Haziran sabahı gözaltına alınmasının ardından sağlık durumunun ailesi, yakın çevresi ve kendilerini endişelendirdiğini ifade etti.

Açıklamada, Yetişkin'in diyabet, kronik böbrek yetmezliği ve kalp rahatsızlığı bulunduğu, uzun yıllardır haftada üç gün sekizer saat diyaliz tedavisi gördüğü belirtilerek, bu tedavi sürecinin aksamasının hayati risk oluşturabileceği savunuldu.

Gözaltı ve adli süreçlerin hiçbir koşulda kişilerin sağlık hakkını tehlikeye atmaması gerektiğini vurgulayan Güç, "Hukuk uygulanırken insan hayatı ve sağlık hakkı göz ardı edilmemelidir." ifadelerini kullandı.

Paylaşımında, İsmail Yetişkin'in gerekli tedavi süreçlerine kesintisiz erişiminin sağlanmasını ve hastaneye yatışının gerçekleştirilerek düzenli tedavisinin güvence altına alınmasını talep eden Güç, "Hiçbir siyasi süreç insan hayatından daha değerli değildir." sözleriyle açıklamasını tamamladı.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz