Göztepe'de pozitif vaka şoku
Göztepe, 1 futbolcusunda koronavirüs vakasına rastlandığını duyurdu.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
Süper Lig ekiplerinden Göztepe'de korona virüs şoku yaşandı. Sarı-kırmızılı kulüp sosyal medya hesaplarından yaptığı açıklamayla 1 futbolcusunda korona virüs vakasına rastlandığını duyurdu.
İzmir temsilcisi, testi pozitif çıkan futbolcunun ev izolasyonuna alınarak tedavisinin başladığını duyurdu.
İzmir temsilcisi, testi pozitif çıkan futbolcunun ev izolasyonuna alınarak tedavisinin başladığını duyurdu.
YORUMLAR
Yorum Yap