Gevreğe zam gelecek mi?
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
7 Haziran’da 3,5 liradan 4 liraya çıkarılan bir gevreğe yeniden zam yapmak istemediklerini belirten İzmir Gevrekçiler Odası Başkanı Şükrü Erişen, ‘’Önümüzde gramajı düşürülmüş gevrek de olmak üzere bazı projeler var. Yarım gevrek olmaz, o kadar da gariban değiliz. Süreci zamdan uzak tutmaya çalışıyoruz. Şu iyi bilinmeli ki, bir gevreğin maliyeti 5,5 lira oldu’’ açıklamasında bulundu.
İzmir Gevrekçiler Odası Başkanı Şükrü Erişen, ‘’ Süreci zamdan uzak tutmaya çalışıyoruz. Zam, zam, zam yorulduk. Zam yaptıkça üzülüyoruz. Zam yapmamak için başka formüller arıyoruz’’ yanıtını verdi. İzmirlileri için hangi formül daha iyi olacaksa, onu hayata geçirmek istiyoruz. Arkadaşlarla, önümüzdeki formüller üzerinde çalışıyoruz’’ dedi.
Ozan Ekiz/ Egedesonsöz
YORUMLAR
Yorum Yap