1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Yerel Yönetimler
  4. Gazilerden Yiğit’e duygulandıran ziyaret

Gazilerden Yiğit’e duygulandıran ziyaret

İzmir Muharip Gaziler Derneği Başkanı Orhan Aydın ve beraberindeki gazilerin Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit’i ziyareti duygu dolu anların yaşanmasına neden oldu.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete
İzmir Muharip Gaziler Derneği Başkanı Orhan Aydın ve beraberindeki
gazilerin Balçova Belediye Başkanı Onur Yiğit’i ziyareti duygu dolu
anların yaşanmasına neden oldu. Dernek Başkanı Aydın’ın armağan
ettiği şanlı bayrağımızı öperek teslim alan Yiğit, “Varlığınızla onur
duyuyoruz” dedi. Kıbrıs Gazisi olan Aydın, Başkan Yiğit’e başarı
dileklerini iletmek için geldiklerini belirterek, “Bu dönem genç

belediye başkanları görev aldı. Bu Başkanlardan birisi de, benim de
ikamet ettiğim Balçova’nın Başkanı oldu. Kendisinin yanındayız ve
başarılar diliyoruz. Duruşuyla ve çalışkanlığıyla bizlere güzel hizmetler
yapacağına inanıyoruz” şeklinde konuştu. Gazilerin toplumun değeri
olduğunu, hak ettikleri saygıyı her alanda görmeleri gerektiğini

kaydeden Onur Yiğit ise şöyle konuştu: “Gazi Mustafa Kemal
Atatürk’ün yolundan giden insanlar olarak ülkemiz için canını ortaya
koyan siz gazilerimizi konuk etmenin onurunu yaşıyorum. Güzel
sözleriniz beni çok mutlu etti ve duygulandırdı. Size ve Balçovalı
hemşerilerime layık olmak için elimden geleni yapacağımdan
şüpheniz olmasın. İyi ki varsınız.”

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz