Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş, PFDK’ya sevk edildi
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Hukuk Müşavirliği, Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş’ı Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na (PFDK) sevk etti.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
TFF Hukuk Müşavirliği, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk edilen takımları açıkladı. Buna göre, Süper Lig’in 14. haftasında oynanan karşılaşmalar sonrası disiplin raporları şöyle:
- Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş, çirkin ve kötü tezahüratı
- Galatasaray ve Beşiktaş, saha olayları
- Hatayspor, 9 futbolcusunun sarı kart görmesi nedeniyle takım halinde sportmenliğe aykırı hareketi
- Kayserispor Teknik Direktörü Sinan Kaloğlu ve Trabzonspor Kulübü idarecisi Emrah Tok, sportmenliğe aykırı hareketleri
- Eyüpspor Kulübü görevlisi Muhammet Karaoğlu, talimatlara aykırı hareketi nedeniyle PFDK’ya sevk edildi.
YORUMLAR
Yorum Yap