1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Politika
  4. Ege'nin sembol isimlerinden eski Bakan Nahit Menteşe hayatını kaybetti

Ege'nin sembol isimlerinden eski Bakan Nahit Menteşe hayatını kaybetti

Eski Başbakan Yardımcısı ve İçişleri Bakanı Nahit Menteşe, Ankara'da tedavi gördüğü hastanede vefat etti.  

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

İçişleri, Milli Eğitim, Enerji, Ulaştırma, Gümrük, Turizm Bakanı ve 32. Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti'nde Başbakan Yardımcısı olarak görev yapmış Aydın Milletvekili Nahit Menteşe, Ankara'da bir süredir tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Vefat eden Menteşe için TBBM'de resmi cenaze töreni düzenlenecek. Menteşe'nin naaşı törenin ardından Ahmet Hamdi Akseki Cami'sinde kılınacak cenaze namazının ardından toprağa verilecek.

 

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz