1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Yerel Yönetimler
  4. Çocuklardan Başkan Günay’a Mektup Dolu Sevgi

Çocuklardan Başkan Günay’a Mektup Dolu Sevgi

Hakkı Oğuz Tabaoğlu İlköğretim Okulu 2E Sınıfı öğrencileri Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay’ı ziyaret ederek mesajlarını sözlü ve yazılı olarak iletti.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete
Güzelbahçe Hakkı Oğuz Tabaoğlu İlköğretim Okulu Öğrencileri’ni Ayşe Mayda Yaşam
Merkezi’nde ağırlayan Başkan Günay; miniklerin yazmış olduğu mektupları okudu, teşekkür
etti. Minikler Başkan Günay’ın yapmış olduğu çalışmalarından dolayı teşekkür etti ve çiçek
takdim etti. Öğrenciler, Başkan Günay’a kendi yazdıkları ve ziyarete gelemeyen
arkadaşlarının mektuplarını okudu. Öğrenciler Güzelbahçe Belediyesi’nin öğrencilere yönelik
kırtasiye desteği, süt, gevrek, servis ve psikososyal eğitim desteklerinin yanında Güzelbahçe

için yapılan çalışmalardan dolayı Başkan Günay’a teşekkür etti. Başkan Günay hem sözlü ve
hem de yazılı olarak iletilen mesajlar karşısında duygu dolu anlar yaşadı.
‘Geleceğimizin liderleri siz olacaktasınız’
Hakkı Oğuz Tabaoğlu İlköğretim Okulu Müdürü Önder Kaya ve Sınıf Öğretmeni Mukadder
Sevsay’a Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün izinde öğrenciler yetiştirdikleri için teşekkür eden

Başkanı Mustafa Günay, ‘‘Gelecekte ülkemizi yönetecek gençlerimizi görünce, içim güzel
ülkemiz için umutla doldu. Çocuklarımıza yapmış olduğumuz her yatırım ülkemizin refahı ve
büyümesine büyük bir temeldir. Mektuplarını okudum çok duygulandım. Biz eğer
Güzelbahçe’de çocuklarımızdan, büyüklere kadar herkeste bir iz bırakmışsak ne mutlu bize.
Çocuklarımızın bu mektupları bizlere büyük bir enerji verdi. Ekiplerimizle birlikte
Güzelbahçe için daha çok çalışacağız. Onlar bu ilkenin liderleri olacak. Bir gün geldiğinde bu
ülkeyi sizler yöneteceksiniz ” diye konuştu.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz