1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Güncel
  4. Bursalı'nın "istakoz" paylaşımı olay oldu

Bursalı'nın "istakoz" paylaşımı olay oldu

AKP İzmir Milletvekili Şebnem Bursalı'nın Instagram hesabından 'Monaco Yat Kulübü'nde ıstakoz görseli paylaştı. CHP İstanbul Milletvekili Oğuz Kaan Salıcı, "Afiyet olsun Şebnem Hanım. Hesap ne geldi? Enflasyon malum. Türkiye’den ucuz muydu bari?" diye sordu.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

AKP İzmir Milletvekili Şebnem Bursalı'nın Instagram hesabından 'Monaco Yat Kulübü'nde ıstakoz ziyafeti fotoğrafı paylaştı. Paylaşım CHP İstanbul Milletvekili Oğuz Kaan Salıcı'nın tepkisine neden oldu. Salıcı, bu durumu sınıfsal bir ayrımcılık olarak nitelendirerek, Bursalı'nın paylaşımını eleştirdi.

Gençler balık ekmek yiyemezken...

Salıcı'nın yaptığı paylaşımda, "Gençler Eminönü’nde balık-ekmek yiyemezken, AKP Milletvekili Şebnem Bursalı'nın Monaco Yat Kulübü’ndeki ıstakoz ziyafeti sınıfsaldır, story atması görgüsüzlüktür, AKP kibrinin özetidir" ifadelerine yer verildi. Ayrıca Salıcı, "Afiyet olsun Şebnem Hanım. Hesap ne geldi? Enflasyon malum. Türkiye’den ucuz muydu bari?" diye sordu.

 

 

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz