Bucalılar güne sıcak çorba ile başladı
Bucalılara sabah sürprizi yapan Belediye Başkanı Mimar Görkem Duman, Şirinyer İzban İstasyonu girişinde kendi elleri ile çorba dağıttı.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
Bucalılara sabah sürprizi yapan Belediye Başkanı Mimar Görkem Duman, Şirinyer İzban İstasyonu
girişinde kendi elleri ile çorba dağıttı.
Soğuk havanın etkisini gösterdiği bugünlerde Buca Belediyesi çorba ikramına başladı. Buca Belediyesi
ikram aracı, sabah erken saatlerde işlerine ve okullarına gitmek için yola çıkan vatandaşlara, kentin en
işlek noktalarından biri olan Şirinyer İzban İstasyonu girişinde sıcak çorba ikramında bulunacak. İkram
ekibi kış ayları boyunca hafta içi her gün sabah 7.00 ila 9.00 saatleri arasında hizmet verecek.
İlk çorba dağıtımını kendi elleriyle yapan Buca Belediye Başkanı Görkem Duman, şunları söyledi:
“Gün ağarmadan, alın teriyle ve emeğiyle evine ekmek götüren vatandaşlarımıza, sabah okula
yetişmeye çalışan gençlerimize çorba dağıtmaya başladık. Bu zorlu yaşam koşullarında bir öğünde
daha vatandaşlarımıza destek olabildiğimiz için çok mutluyum. Kent lokantalarımızın ardından
başlattığımız bu uygulamanın da memnuniyetle karşılanacağına inanıyorum. Bugün itibarıyla kış ayları
boyunca hafta içi her gün sabah saatlerinde çorba dağıtma kararı aldık. Türkiye’de sosyal demokrat
belediyecilik denilince akla Buca gelmesi en büyük hedefimiz.”
YORUMLAR
Yorum Yap