Buca tüm gece alevlerle mücadele etti
Buca’da otoyoldaki bir minibüste çıkıp ormana sıçrayan yangın dün gece İzmirlilere kâbusu yaşatırken Buca Belediyesi ekipleri ise söndürme çalışmalarında canla başla mücadele etti. Yangın kontrol altına alındıktan sonra açıklama yapan Buca Belediye Başkanı Mimar Görkem Duman, “Canını tehlikeye atarak doğamızı korumak için mücadele eden herkese minnettarız” dedi.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
Buca’da otoyoldaki bir minibüste çıkıp ormana sıçrayan yangın dün gece İzmirlilere kâbusu yaşatırken Buca Belediyesi ekipleri ise söndürme çalışmalarında canla başla mücadele etti. Yangın kontrol altına alındıktan sonra açıklama yapan Buca Belediye Başkanı Mimar Görkem Duman, “Canını tehlikeye atarak doğamızı korumak için mücadele eden herkese minnettarız” dedi.
Yangının kontrol altına alınmasının ardından açıklama yapan Buca Belediye Başkanı Görkem Duman, gece boyunca büyük özveriyle çalışan belediye personeline, itfaiye ekiplerine, orman işçilerine, gönüllülere ve tüm kurumlara teşekkür etti. Başkan Duman, “Yine dayanışma ve birlik içinde bir felaketin daha da büyümesine engel olmak için canla başla çalıştık. Emek veren, canını tehlikeye atarak doğamızı korumak için mücadele eden herkese minnettarız” diye konuştu.
YORUMLAR
Yorum Yap