1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Güncel
  4. Böcek ailesi vakası İzmir lokantacılarını vurdu: İzmirliler bizim üyelerimize güvenebilir

Böcek ailesi vakası İzmir lokantacılarını vurdu: İzmirliler bizim üyelerimize güvenebilir

Böcek ailesinin dramının kamuoyuna yanlış yansıtılması, lokantacıları isyan ettirdi. Sorumsuz yayınların esnafı mağdur ettiğini kaydeden oda başkanı Doğan Kılıç, ‘Gerçek ortaya çıksa da insanlar endişeli. İzmir’de odamıza üye gıda işletmelerine biz kefiliz. Normal denetimlerin dışında oda bünyesinde kurduğumuz ekiplerle sık sık üye işletmelerimizi denetliyor, vatandaşa hijyen ve sağlıklı ürünler sunuyoruz. İzmirlilerin içi rahat olsun, gönüllerince yemek siparişlerini verebilirler’ diye konuştu.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

Böcek ailesinin dramının kamuoyuna yanlış yansıtılması, lokantacıları isyan
ettirdi. Sorumsuz yayınların esnafı mağdur ettiğini kaydeden oda başkanı Doğan
Kılıç, ‘Gerçek ortaya çıksa da insanlar endişeli. İzmir’de odamıza üye gıda
işletmelerine biz kefiliz. Normal denetimlerin dışında oda bünyesinde
kurduğumuz ekiplerle sık sık üye işletmelerimizi denetliyor, vatandaşa hijyen ve
sağlıklı ürünler sunuyoruz. İzmirlilerin içi rahat olsun, gönüllerince yemek
siparişlerini verebilirler’ diye konuştu.

İstanbul Fatih’te zehirlenerek hayatlarını kaybeden Böcek ailesinin dramı,
lokanta ve gıda sektöründe çalışan esnafı fena vurdu.
Böcek ailesinin dramının sorumlusu olarak gösterildiklerini söyleyen oda
başkanı Doğan Kılıç, ‘Bu büyük bir haksızlık. Yaşanan olay gıda zehirlenmesi
değil. Zehirlenmenin otel ilaçlamasından kaynaklandığı da ortaya çıktı. Ancak
ilk aşamada iyi araştırılmadan yapılan yayınlar vatandaşları korkuttu,
üyelerimizin paket-sipariş işleri bıçak gibi kesildi.’ dedi.


İzmirlilerin içi rahat olsun…
Gıda sektöründe siparişlerin yarıdan fazla düştüğüne dikkat çeken Kılıç,
‘İzmir’de vatandaşlarımız oda üyesi lokanta ve gıda işletmelerine gönül rahatlığı
ile sipariş verebilirler. Oda üyesi tüm lokanta ve gıda işletmelerimize kefiliz.
Yerel yönetimlerin ve mülki idarenin dışında oda bünyesindeki denetim
ekiplerimizle de periyodik olarak üye işletmelerimizi denetliyoruz. İzmirlilere
karşı sorumluluğumuzu en iyi şekilde yerine getiriyoruz. Vatandaşlarımızın içi
rahat olsun, gönüllerince yemek siparişlerini versinler’ dedi.


Büyük haksızlığa uğradık..
İzmir’de son dönemde gıda zehirlenmesi vakasına rastlanmadığını da hatırlatan
Başkan Kılıç sözlerini şöyle sürdürdü: ‘Lokantacılar zor koşullarda hizmet
veriyor. Yüzde 1 KDV ile aldığı hammaddeyi yemek yapıp yüzde 10 KDV ile
satıyor, daha baştan karını eritiyor. Kira, personel, elektrik, akaryakıt, yemek
malzemesi gibi giderlerindeki artışları sattığı ürüne yansıtamıyor. Çünkü
insanlar zaten artık dışarıdan yemek almakta zorlanıyor. Kent Lokantaları’nın
haksız rekabeti üyemizi bitiriyor. İşini rahatlatacak finansal desteklere
ulaşamıyorlar.


Bu kadar ağır bir tablo altında işlerini sürdürme mücadelesi veren lokanta ve
gıda işletmelerinin işleri son gelişmelerle iyice düştü. Lokantacıların da

geçindirmeye çalıştıkları aileleri, personeli var. Toplumun önemli bir kesimini
oluşturuyorlar. Biz hijyen ve kaliteli hizmet verme iddiasındayız. İzmirliler bize
sahip çıksın.’

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz