1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Yerel Yönetimler
  4. Başkan Tugay çocuklara verdiği sözünü tuttu

Başkan Tugay çocuklara verdiği sözünü tuttu

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Kiraz ilçesine yaptığı ziyarette çocuklara verdiği sözü yerine getirdi. Karne öncesinde düzenlenen gezi kapsamında Örencik Zeybekler İlkokulu ve Ortaokulu öğrencileri, İzmir Doğal Yaşam Parkı'nda unutulmaz bir gün geçirdi.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Kiraz ilçesine yaptığı ziyarette çocuklara verdiği sözü yerine getirdi. Karne öncesinde düzenlenen gezi kapsamında Örencik Zeybekler İlkokulu ve Ortaokulu öğrencileri, İzmir Doğal Yaşam Parkı'nda unutulmaz bir gün geçirdi.

İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin organizasyonuyla gerçekleştirilen etkinlikte 207 öğrenci, 16 öğretmen ve veliler Doğal Yaşam Parkı'nı ziyaret etti. Çocuklar, parkta yaşayan yüzlerce hayvanı yakından görme fırsatı bulurken, geziye Başkan Cemil Tugay'ın yanı sıra belediye bürokratları da katıldı.

Park gezisi sırasında öğrencilerle bir araya gelen Başkan Tugay, İzmir Doğal Yaşam Parkı'nın Türkiye'nin en büyük doğal yaşam parklarından biri olduğunu belirterek, burada 140 farklı türden 1500'ün üzerinde hayvanın bulunduğunu söyledi. Özellikle İzmir'in simgelerinden biri haline gelen fil ailesinin hikâyesini çocuklarla paylaşan Tugay, doğadaki tüm canlıların yaşam hakkına saygı duyulması gerektiğini vurguladı.

Çocukların doğayla güçlü bir bağ kurmasının önemine dikkat çeken Tugay, insanların dünyayı diğer canlılarla birlikte paylaştığını belirterek, doğal yaşamın korunmasının gelecek nesiller için büyük önem taşıdığını ifade etti. Kirazlı öğrencilere seslenen Tugay, belediye olarak eğitimden sosyal etkinliklere kadar her alanda çocukların yanında olmaya devam edeceklerini söyledi.

Program kapsamında öğrencilerle sohbet eden Başkan Tugay, eğitim hayatları ve gelecek hayalleri hakkında bilgi aldı. Ardından çocuklarla birlikte fil ailesini ziyaret ederek hayvanları elma ve havuçla besledi. Etkinlik boyunca renkli görüntüler yaşanırken, öğrenciler aslanlardan sürüngenlere kadar birçok hayvanı ilk kez yakından inceleme fırsatı buldu.

Geziye katılan öğrenciler de yaşadıkları mutluluğu dile getirdi. İlk kez Doğal Yaşam Parkı'nı ziyaret ettiğini belirten öğrenciler, farklı hayvan türlerini yakından görmenin kendileri için unutulmaz bir deneyim olduğunu ifade ederek İzmir Büyükşehir Belediyesi'ne teşekkür etti.

Karne öncesinde gerçekleştirilen etkinliğin sonunda öğrencilere çeşitli hediyeler verildi. İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin, Başkan Cemil Tugay'ın Kiraz ziyaretinde verdiği söz doğrultusunda Örencik Zeybekler Ortaokulu'nda karne şenliği de düzenleyeceği bildirildi.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz