1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Güncel
  4. Bakan Murat Kurum’dan İzmir çıkışı

Bakan Murat Kurum’dan İzmir çıkışı

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, İzmir’de çöplerin toplanamamasıyla ilgili tartışmalara değinerek, “CHP’li belediyeler asli görevleri olan çöp toplama işini bile yerine getiremiyor. Algı siyasetiyle değil, hizmetle konuşun” dedi.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, İzmir’de çöplerin toplanamamasıyla ilgili tartışmalara değinerek, “CHP’li belediyeler asli görevleri olan çöp toplama işini bile yerine getiremiyor. Algı siyasetiyle değil, hizmetle konuşun” dedi.

Hatay temasları kapsamında açıklamalarda bulunan Bakan Kurum, İzmir’de yaşanan çöp sorunu üzerinden CHP’li belediyeleri eleştirdi. CHP Genel Başkan Yardımcısı’nın “çöp depolama tesisini bakanlık kapattı” yönündeki sözlerinin gerçeği yansıtmadığını belirten Kurum, “Tesis mahkeme kararıyla kapatıldı. Kendi belediye başkanları bile bunu doğruladı. Ancak CHP, başarısızlığını örtmek için her zamanki gibi suçu hükümete atıyor” diye konuştu.

“İzmir’de çöpler bizim yüzümüzden toplanmıyormuş gibi bir algı oluşturuluyor. CHP’li belediyeler, asli görevleri olan çöp toplama hizmetini bile yapamaz hale geldi. Vatandaş mağdur, kent pisliğe teslim edilmiş durumda. Algıyla değil, icraatla konuşun.”

“CHP’li belediyeler vaat ettikleri konutları da yapamadı”

Bakan Kurum, CHP’li belediyelerin konut politikalarını da eleştirerek, “Deprem bölgesinde vatandaşlarımıza yeni yuvalar kazandırmak için gece gündüz çalışıyoruz ama CHP’li belediyeler, İzmir’de bile vatandaşa ‘bedava konut yapacağız’ dedikleri halde tek bir çivi çakmadı” dedi.

“Ev yapacağız diye para toplayıp vatandaşları mağdur ettiler. Ne konut var ne de hesap veren bir yönetim anlayışı. Biz milletimize ne söz verdiysek yerine getiriyoruz. Onlar ise algı üretmekle meşgul.”

“Kasım ayında 350 bininci konutun anahtarını teslim edeceğiz”

Deprem bölgesinde yürütülen inşa çalışmalarına da değinen Kurum, Kasım ayında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla 350 bininci konutun anahtarını hak sahiplerine teslim edeceklerini söyledi.

“Hatay’dan Malatya’ya, Kahramanmaraş’tan Adıyaman’a kadar 11 ilimizde gece gündüz çalışan 200 bin mühendis, mimar ve işçiyle birlikte 453 bin bağımsız bölümün yüzde 70’ini tamamladık. Önümüzdeki ay 350 bininci konutumuzu teslim edeceğiz.”

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz