1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Türkiye
  4. Bakan Kacır, Nasa’nın Uzay Merkezi’ni ziyaret etti

Bakan Kacır, Nasa’nın Uzay Merkezi’ni ziyaret etti

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Axıom Space firmasının uzay istasyonu geliştirme tesisinde incelemelerde bulundu.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Axıom Space firmasının uzay istasyonu geliştirme tesisinde incelemelerde bulundu.

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Türkiye’nin İnsanlı İlk Uzay Misyonu kapsamında Florida eyaletinde gerçekleştirilen fırlatma töreni için bulunduğu ABD’de, NASA’nın Uzay Merkezi’ni ziyaret ederek, Axiom Space firmasının Uzay İstasyonu Geliştirme Tesisinde incelemelerde bulundu. Bakan Kacır, “Hedefimiz, önümüzdeki dönemde insanlı uzay araştırmalarında, uzay keşiflerinde, uzay istasyonlarında ve bütün değer zincirinde daha fazla rol üstlenebilmek adına Türk sanayi ve teknoloji ekosistemini güçlü şekilde desteklemek ve yönlendirmek” dedi.

Bakan Kacır, Nasa’nın Uzay Merkezi’ni ziyaret etti

 

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz