1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Türkiye
  4. Ankara Çayırhan'da kendilerini madene kapatan 500 madencinin eylemi sürüyor

Ankara Çayırhan'da kendilerini madene kapatan 500 madencinin eylemi sürüyor

Ankara Çayırhan Termik Santrali madencileri, özelleştirilme sebebiyle işsiz kalacakları endişesiyle dün eylem başlattı.

  • | Son Güncelleme:
  • | Egeli Gazete

Ankara Çayırhan Termik Santrali madencileri, özelleştirilme sebebiyle işsiz kalacakları endişesiyle dün eylem başlattı.

Ankara’nın Nallıhan ilçesinde bulunan Çayırhan Termik Santrali'de çalışan 500 madenci, özelleştirmeye karşı kendilerini maden ocağına kapattı.

Madenin özelleştirilmesi yaklaşık 1,5 ay önce gündeme gelmişti.

Özelleştirmeye karşı çıkan işçiler işsiz kalma endişesi yaşıyor.

Türkiye Maden İşçileri Sendikası Çayırhan Şube Sekreteri Selim Arslan, madende 2.100 işçinin çalıştığını söylüyor.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz