Ankara Çayırhan'da kendilerini madene kapatan 500 madencinin eylemi sürüyor
Ankara Çayırhan Termik Santrali madencileri, özelleştirilme sebebiyle işsiz kalacakları endişesiyle dün eylem başlattı.
- | Son Güncelleme:
- | Egeli Gazete
Ankara Çayırhan Termik Santrali madencileri, özelleştirilme sebebiyle işsiz kalacakları endişesiyle dün eylem başlattı.
Ankara’nın Nallıhan ilçesinde bulunan Çayırhan Termik Santrali'de çalışan 500 madenci, özelleştirmeye karşı kendilerini maden ocağına kapattı.
Madenin özelleştirilmesi yaklaşık 1,5 ay önce gündeme gelmişti.
Özelleştirmeye karşı çıkan işçiler işsiz kalma endişesi yaşıyor.
Türkiye Maden İşçileri Sendikası Çayırhan Şube Sekreteri Selim Arslan, madende 2.100 işçinin çalıştığını söylüyor.
YORUMLAR
Yorum Yap